Els Pioners Molen

Fa dos dissabtes els Pioners i Caravel·les vam fer una sortida d’un dia a la Mola. Però com que la Mola ja la tenim molt vista, i nosaltres ens estem preparant per anar de ruta aquest estiu, vam decidir estirar les cames una estona més, i ens vam apropar fins al Montcau. La veritat és que dit així sembla poca cosa, però fer els dos cims en un sol matí va tenir força mèrit, ja que vam fer un esforç físic considerable! El dia va ser clar, però no gaire calorós, i això va fer que la pujada fos agradable. Ja de tornada vam parar a dinar a la Mola, i des d’allà ens vam perdre una mica camí avall, però no vam patir massa perquè tots els camins tornen a Matadepera!
I un cop allà, vam agafar primer l’autobús i després el tren fins a Rubí, i vam anar a l’escola a seguir preparant la nostra ruta d’estiu fins l’hora del Concert i el Sopar Solidari que havien preparat els nostres Ròvers. Va ser un dissabte molt complert!
Aquí us deixem amb un parell de fotografies de dissabte… fent el ruc al parc de Matadepera, i després fotografia de grup al cim del Montcau.