Els Ràngers i Guies, a Montserrat!

El passat cap de setmana 15 i 16 d’octubre, els ràngers i les guies vam fer la primera excursió de curs. Carregats amb tot el necessari per passar dos magnífics dies de convivència a Montserrat, ens vam dirigir a Monistrol des d’on, després de fer un bon esmorzar  i agafar energies, vam emprendre el camí de pujada fins al monestir més famós d’aquestes contrades. El camí es va fer una mica feixuc però tot va desaparèixer al veure a la llunyania les escales finals. La tarda va ser força entretinguda, una mica de descans, uns quants jocs per escalfar i sobretot, plantar les tendes (no cregueu que és fàcil! plantar-les a Montserrat és tot un espectacle!). Per finalitzar, i després de rebre a tots els ràngers i guies que  venien dels partits, fogonets i paella en mà, vam posar-nos a fer el sopar, amb la visita sorpresa de…un escorpí!! Ja per acabar la nit, i després de fer algun petit joc, els ràngers i les guies van poder triar al monitor de guiatge per al present curs.

Al matí següent, i després d’haver tingut una nit “melòdica” gràcies a les campanes de Montserrat ens vam aixecar i ens vam dirigir al cim de Sant Jeroni, agulla més alta de la muntanya de Montserrat. Allà ens vam fer la fotografia de grup, però ens va quedar un cert regust amarg de boca per la boira que no ens deixava veure l’esplèndid paisatge que mostra aquest indret. Finalment, i després de plegar tendes i endreçar-ho tot, vam baixar a la plaça per agafar el cremallera, no sense abans haver vist algunes colles de castellers i haver fet una petita gimcana per la zona.  A les 17:45 arribàvem a Rubí, cansats però comptant els dies per la pròxima sortida!