Els Ràngers i les Guies van al Matagalls!

El passat cap de setmana una quinzena de Ràngers i Guies ens vam aventurar per les terres del Montseny.
Dissabte, a les 8 h ens trobàvem a l’estació dels ferrocarrils direcció Plaça Catalunya. Un cop allà, vam agafar la RENFE (sense retards) i vam anar fins a Sant Miquel de Balenyà, on vam esmorzar. A partir d’aquí, tocava caminar! En un parell d’horetes ja ens haviem plantat al Brull. Un cop al Brull, vam dinar i vam jugar al Bote-bote pels voltants de la casa. També vam anar a caminar pel bosc i tot aprofitant l’ocasió vam jugar al X-15. Finalment ens vam apropar al centre del Brull on hi ha un camp de futbol per a fer un partidet.
Després de tot aquest exercici, tocava recuperar forces amb el berenar!! Cap a mitja tarda, ens esperava una dinàmica-reflexió sobre diferents problemàtiques i com afrontar-les amb les possibles solucions.
Cap a les 20h començàrem a fer el sopar i en acabat: a recollir, una petita reflexió i a les 22h… a dormir!!
Diumenge, ens vam aixecar ben d’hora, però ben d’hora, ben d’hora (a les 6 del matí!) i vam recollir la casa, vam esmorzar una miqueta i cap al Matagalls falta gent!
Al cap de 4 horetes de pujar i pujar i de fer un segon esmorzar al coll, per fi el vam coronar! Estàvem per sobre dels núvols i tot!
Ara ja només quedava la tronada: baixar fins a la casa, carregar les motxilles grans, i baixar, baixar i baixar fins a Sant Miquel de Balenyà per tornar a agafar el tren en direcció a casa.
Va ser una excursió llarga i cansada, però plena de bons moments enmig de la natura i amb els companys, que segur que els costarà d’oblidar!
Us deixem amb una super foto de l’excursió.