SORTIDA A BLANES!!

Que hem fet aquest cap de setmana?

Doncs els Ràngers i les Guies hem anat d’excursió a Blanes. A on? A un càmping, molt divertit, i ple de ganes per passar-nos-ho molt bé. Tot va començar el dissabte cap a les 7:30 del matí, tots estàvem molt dormits però sobretot amb moltes ganes de caminar i fer alguns riures. Vam agafar el tren i ens vam dirigir fins a Plaça Catalunya, allà vam seguir la nostra ruta però amb la RENFE, al arribar a Mataró no ens vam aturar i fins a Pineda, per fi vam començar a caminar, no hi havia gaires ganes, però poc a poc ens animàvem, amb les motxilles a les espatlles i les cançons a les nostres boques, vam començar la primera excursió, al final cansats el nostre destí era allà, càmping Bella Terra.

Després de descansar una miqueta i ja amb molta gana, vam anar a parar a la nostra parcel·la, totes les panxes es van omplir amb el menjar que ja havien preparat les mares amb tot el seu amor, seguidament els de segon any, vam ajudar als de primer a muntar la tenda.

Un passeig fins a la platja, que era al costat, ens va dur fins a les primeres activitats del diploma del Ricard Codina i l’Arnau Solis. Uns escoltes de segon any, els quals havien preparat l’excursió per a tots els demés. Al acabar les activitats, vam tornar al càmping, però ja era tard i vam haver de fer el sopar, totes les patrulles teníem molta gana i per aquest motiu vam acabar molt ràpid. Per continuar, ens vam riure moltíssim amb unes proves realitzades també per els nostres companys que ens van provocar una disbauxa infinita, si així es pot dir.

Abans d’anar a dormir i encara amb moltes ganes de ballar i riure vam anar una estona a la “discoteca” d’aquell súper càmping, i després de ballar una mica, vam fer uns jocs de nit també preparats pels nostres companys, una reflexió del dia i quan ja no podíem amb el nostre cos, vam anar a dormir havent gaudit un munt d’aquell dia.

Al matí següent ens vam aixecar, i després de fer un bon esmorzar, vam fer l’última excursió. Una mica cansats vam començar a caminar. I després d’una horeta, ja érem allà, a la torre d’un castell a una muntanya molt a prop del mar, no vam parar gaire, vam tornar al càmping i ràpidament ens vam refrescar una mica els peus a la piscina, va ser poc temps però ens vam divertir moltíssim. Ja a la tenda, i per acabar aquella súper excursió, vam dinar, vam recollir les tendes i sense deixar-nos res vam tornar a Rubí. Allí els pares ens estaven esperant i contents de veure’ns ens van dur a casa. Finalment, i segurament tots molt cansats, vam caure al llit amb un somriure a la boca.